Pop Media Oy ja kirjakustannusyhtiö Roisto Oy ovat tehneet liiketoimintakaupan ja allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jonka mukaan verkkosivusto Festarikalevala.fi siirtyy osaksi Pop Digitalia. Festarikalevala on Roiston innovatiivinen projekti, jossa festarikävijät saavat verkossa kertoa kokemuksiaan ja parhaat tekstit julkaistaan kirjana. Ensimmäinen kirja julkaistiin viime kesänä yhteistyössä Rumba-lehden kanssa. Kirjan kustannusoikeudet jäävät jatkossakin Roisto Oy:lle.
”Kirjan ja verkkosivuston suosio on innoittanut projektin jatkamiselle. Pop Media haluaa olla ensisijainen tiedonvälittäjä festareissa ja keikoissa, niinpä sivusto on mielekäs lisä nykyisille tuotteillemme. Ennestään meillä on mm. Suomen kattavin keikkakalenteripalvelu Meteli.net ja festarikalenteri Festarit.fi sekä julkaisemme vuosittain Festarilehti-nimistä julkaisua. Festarikalevala.fi tuo festarikävijöiden äänen kuuluviin ja sitä kehitetään nyt sosiaalisen median suuntaan”, kertoo Pop Media Oy:n toimitusjohtaja Tuomo Häkkinen.