Marketing Business Battlen voiton vei Pihlajalinnan markkinointijohtaja Pauli Waroma

Marketing Business Battlen voiton vei Pihlajalinnan markkinointijohtaja Pauli Waroma


Kuva: Jan Yrlund

Neljättä kertaa järjestetty Business Battle kokosi Tampereen Solo Sokos Hotel Torniin perjantaina 16.11. yli 400 markkinoinnin ammattilaista keskustelemaan markkinoinnin tulevaisuuden haasteista. Lavalla nähtiin kiinnostavia case-esittelyjä Saarioisten kuluttajakokemuksen johtajalta Tia Yrjölältä ja Luxury Collection Automobilesin toimitusjohtajalta Miika Toivoselta sekä keynote-puheenvuoroja Pihlajalinnan markkinointijohtaja Pauli Waromalta, Gofore toimitusjohtajalta Timur Kärjeltä ja Toinen Phd:n luovalta johtajalta Jani Halmeelta.

Päivän aikana jaettiin nuorten suunnittelijoiden Jujuprix-palkinto. Voiton vei Jani Kiltti työllään Taustatukea markkinoinnin sankareille. Yleisökilpailun voitti Kaski Agencyssä työskentelevä Johanna Siltanen työllään Nextille levelille. 

Päivä huipentui verbaalibattleen markkinoinnin tulevaisuudesta, jossa kisasivat Timur Kärki, Pauli Waroma sekä vuosien 2015 ja 2016 battle-voittaja Mikko Kuitunen Vincit Oyj:stä. Voiton vei Pihlajalinnan Pauli Waroma. Marketing Business Battlen voittajan äänesti yleisö. 

”On hieno fiilis! Arvostan todella paljon kanssakisailijoita, he ovat fiksuja miehiä. Olimme varsin kohteliaita kisassa. Emme vain halunneet väen vängällä olla asioista eri mieltä”, kommentoi Waroma voittoaan. 

www.businessbattle.fi
www.facebook.com/businessbattle.tampere 

Lisätiedot medialle:
Anna Lehtisalo, toimitusjohtaja, osakas, Villivisio Oy, p. 044 587 1663, anna.lehtisalo@villivisio.fi
Taija Holm, toimitusjohtaja, ProPromotion Oy /tapahtuman tuotanto, p. 040 748 3435, taija@propromotion.fi 

Tapahtuman järjestäjät:
KASKI Agency, Koju Film Company, markkinointitoimisto Bermuda, mainostoimisto Mediaporras, markkinointi- ja viestintätoimisto Propaganda, Valoria, Villivisio ja Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö.