Jujuprix-kilpailun yleisöäänestys alkaa – tällaiset nuorten suunnittelijoiden työt pääsivät finaaliviisikkoon!

Jujuprix-kilpailun yleisöäänestys alkaa – tällaiset nuorten suunnittelijoiden työt pääsivät finaaliviisikkoon!

Mediatiedote 1.11.2018

Jujuprix-kilpailun shortlist on valittu. Yleisön äänet ratkaisevat, mikä työ päätyy yleisöäänestys-sarjan voittoon. Kilpailutyöt ja yleisöäänestys löytyvät 1.-12.11. osoitteesta www.aamulehti.fi/jujuprix. Koko kilpailun voittajan valitsee ammattilaisista koostuva raati. 

"jujuprixbanneri"

Vuoden 2018 Jujuprix-kilpailun aiheena on Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön apurahauudistukseen liittyvän mainonnan suunnittelu. Kilpailuun osallistuneista töistä shortlistalle valittiin viisi. ”Taso oli erittäin kova ja shortlistalle valittavista töistä jouduttiin käymään pitkä keskustelu. Tavoitteena oli löytää kestävä ja mietitty idea sekä toimiva ja viimeistelty visuaalinen toteutus, joka täyttää briifissä määritellyt tavoitteet”, kertoo Jaakko Sipola Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiöstä.   

Jujuprix-kilpailun shortlistalle valitut työt ovat:
Jani Kiltti, Mediaporras: Taustatukea markkinoinnin sankareille 
Tatu Grek, Kaski Agency: Seuraava markkinoinnin ja mainonnan Da Vinci 
Johanna Siltanen, Kaski Agency: Nextille levelille 
Hanna Sairanenja Suvi Tuukkanen, Markkinointiosakeyhtiö i2: Se tunne kun 
Jonna Laukkanen, Mediaporras: Ämpärit oli loppu 
Kilpailutyöt ja yleisöäänestys löytyvät osoitteesta www.aamulehti.fi/jujuprix

Voittajan tulee valitsemaan markkinointiviestinnän ammattilaisista ja suunnittelukohteen edustajista koostuva raati. Sen jäsenet ovat Karri Gardemeister, Villivisio; Hanna Salo, Kaski Agency; Mika Kihlakaski, Bermuda; Sami Nieminen, Mediaporras; Kari Jokinen, Propaganda; Kati Keronen, Valoria; Sanna Koivunen, Aamulehti; Jaakko Sipola, Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö. 

Kisa ratkeaa Marketing Business Battle -tapahtumassa Solo Sokos Hotel Tornissa 16.11.2018. Voittaja saa palkinnoksi Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön 2000 euron apurahan. Samalla palkitaan myös yleisöäänestyksen voittanut ehdotus.  

Jujuprix on vuosittain järjestettävä mainonnan suunnittelukilpailu, johon voivat osallistua alle 35-vuotiaat pirkanmaalaiset markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän ammattilaiset ja opiskelijat. Järjestäjänä toimii Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö, jonka tarkoituksena on edistää ja kehittää Pirkanmaalla mainos- ja markkinointialalla toimivien ja alaa opiskelevien henkilöiden koulutusta sekä ammattitietoutta ja -taitoa. Säätiö myöntää myös apurahoja alalla toimiville ja alaa opiskeleville. Jujuprix-kilpailua on järjestetty jo lähes 20 vuoden ajan. 

Lisätietoja medialle:
Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö, Jaakko Sipola, jaakkoj.sipola@gmail.com, 050 9113508
ProPromotion, tiedottaja Sari Andersson, sari@propromotion.fi, 044 545 6072

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *