Kuva: Antti Moilanen
Sukkabrändi Sidosteen White Friday -kampanja tuotti Tampereen seurakuntien ruoka-avulle 4593,50 euroa.
Kolmatta kertaa järjestetty kampanja ottaa kantaa vastuulliseen kuluttamiseen. Sidoste nosti yhden päivän, perjantain 27.11. ajaksi verkkokauppatuotteiden hintoja 50% ja lahjoitti koko summan lyhentämättömänä Tampereen seurakuntien ruoka-avulle.
Sidosteen toimitusjohtaja Janne Tamminen ja markkinointipäällikkö Karoliina Pentikäinen olivat ruokapankissa töissä perjantaina.
”Oli hienoa tutustua ruokapankin toimintaan ja nähdä tärkeä työ käytännössä. Pakattiin ruuat 500 niitä tarvitseville. Haluamme kiittää kaikkia, jotka teki perjantaina ostoja meidän verkkokaupasta”, Janne ja Karoliina kommentoivat.
Sidoste täytti lokakuussa 75 vuotta. Juhlapäivää vietettiin vallitsevien olosuhteiden vuoksi työn merkeissä. Isommat juhlallisuudet siirtyivät myöhemmäksi.
Sidoste Oy tuli koko kansalle tutuksi sukkabrändiksi tv-mainoksesta, jossa kaksi terrieriä kisaavat sukasta. Terrierit ovat yhä osa Sidosteen logoa ja brändi-ilmettä.
Yritys työllistää tällä hetkellä 35 henkilöä ja tuottaa 1,3 miljoonaa sukkaparia vuodessa. Sen liikevaihto on 3,6 miljoonaa. Yrityksen tuotanto on Suomessa.