- Kolmatta kertaa järjestetyssä yritysjohdon ammattilaistapahtumassa väiteltiin tänä vuonna vallasta ja johtajuudesta
- Kolmen alkuerän, välierän ja finaalin myötä tiensä voittajaksi selvitti Aalto-yliopiston kyberturvallisuuden professori ja Insta Groupin kyberliiketoiminnan johtaja Jarno Limnéll. Hänet nimettiin vuoden 2017 Ultimate Business Warrioriksi
- Paikalla oli 200 liike-elämän ammattilaista seuraamassa verbaalibattleja, verkottumassa ja kouluttautumassa
Kuva: Anni Koskela
Kolmatta kertaa Tampereella järjestetyssä yritysjohdon ammattilaistapahtumassa The Ultimate Business Warrior –pystin nappasi Aalto-yliopiston kyberturvallisuuden professori ja Insta Groupin kyberliiketoiminnan johtaja Jarno Limnéll.
Tapahtuma keräsi Tornihotelliin perjantaina 13. päivänä kuluvaa kuuta yhteensä 200 liike-elämän edustajaa seuraamaan kiivasta ja monitasoista väittelyä vallasta ja johtamisesta. Estradilla nähtiin voittajan lisäksi Jutta Gustafsberg (FitFarm), Karri Kivi (Liigajoukkue Ilves), Rosa Meriläinen, Vilhelmiina Wahlbeck (DNA Oyj) ja viime vuosien voittaja Mikko Kuitunen(Vincit). Battleja moderoi Matti Apunen (EVA).
”Tämä uudenlainen tapahtumakonsepti on kerännyt positiivista palautetta niin kävijöiltä kuin battlettajilta. Tällaiselle tapahtumalle on ollut selkeä tilaus”, kommentoi järjestäjätahon edustaja Samuli Korhonen Propagandasta.
Väittelyiden tauoilla nähtiin fyysisiä battleja, kun MMA Tampereen edustajat ottivat tatamilla mittaa toisistaan eri kamppailulajeissa; lukkopainissa, vapaaottelussa ja thainyrkkeilyssä.
Iltatapahtumassa Battle Night’ssa nähtiin esiintyjinä Reino Nordin, Riku Sottinen ja DJ Infekto. Lisäksi tapahtumassa palkittiin mainonnan suunnittelukilpailu Juju Prix’in voittaja. Tämän vuoden kilpailun aiheena oli Tampere tunnetuksi ry:n lanseeraaman etuvihkon, Tampere-passin tapahtumallistaminen eli neljä kertaa vuodessa järjestettävien passiteemaisten tapahtumien visuaalisen ilmeen ja pääviestin suunnittelu.
Voiton vei Kalle Tuominen, jolle voitto oli jo kolmas peräkkäinen. Hän vei myös yleisöäänestysvoiton. Yleisö pääsi ensimmäistä kertaa antamaan äänensä Juju Prix –shortlistalaisille. Kilpailun järjestäjänä toimii Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö.
”Konseptin ydin on hyvä ja nimiehdotus toimiva. Konsepti vaatii ja tarjoaa mahdollisuuksia jatkokehitykselle. Heti syntyy ajatuksia hyödyntämisestä esimerkiksi digitaalisessa markkinoinnissa. Kaupallisuus ja mukanaolevien kauppiaiden näkyvyys on huomioitu. Se synnyttää mielikuvan edullisuudesta ilman päälleliimattuja alennusprosentteja. Ideassa monikerroksisuutta ja kestävyyttä ja se on perusteltu hyvin”, kommentoi voittajatyötä Jaakko Sipola, Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön puheenjohtaja.
Juju Prix -shortlist-työt ovat nähtävissä: http://www.mainossaatio.fi/jujuprix.html
Tapahtuman järjestäjät:
Innolink, KASKI Agency, Mainossäätiö, Propaganda, Semio, MARK, Bermuda, Roihu Inc., Villivisio