Glo Gaalassa lanseerattiin Suomen suurin parturi-ja kampaamoketju Glohair

Glo Gaalassa lanseerattiin Suomen suurin parturi-ja kampaamoketju Glohair

Tampereen Pakkahuoneella koettiin lauantaina 27. helmikuuta liki viisituntinen hius-, muoti- ja meikkishow, kun yhteensä yli 100 mallia esittelivät catwalkilla tulevia trendejä. Huikean visuaalisen illan kohokohtana oli uuden, Suomen suurimman parturi- ja kampaamopalveluja tarjoavan ketjun Glohair’n lanseeraus. Glohair-ketjussa ovat tällä hetkellä mukana ennen Place, PS Hiusstudio ja Studio JB Lakka nimillä tunnetut liikkeet. Yhdessä ne muodostavat nyt paitsi Suomen suurimman, myös Pohjoismaiden viidenneksi mittavimman alan ketjun.

Ketjun edut
Ketjun vetureina toimivat PS Hiusstudion perustaja Petri Sipiläinen, Placen isä Toni Kylätasku, Formakoulun ja Formastudion Kirsi Oksaharju sekä Akatemian Jari Lakka. PS Hiusstudio perustettiin ensimmäisen kerran Hämeenlinnaan, josta se lähti laajenemaan Tampereelle. Place ja Formakoulu, -studio ja Akatemia toimivat Tampereella ja Studio JB Lakka Porissa.
Glohair tarjoaa parempaa ja monipuolisempaa palvelua sekä uusia tuotteita. Ketju auttaa Glohair-yrittäjää markkinoinnissa, koska yhteispanostuksella saadaan aikaan säästöjä ja tehokkuutta. Ketju myös kouluttaa parturi-kampaajia ja sen ostovolyymi on niin suuri, joten siitä on merkittävää etua tukkurihankinnoissa. Glohair-ketjuun kuuluvat liikkeet ovat entistä vetovoimaisia, koska ne ovat taukoamatta ajan hermolla tämän hetken tyyleistä, joita toteuttavat alan parhaat tekijät. Ketjun edut eli säästöt ja tehokkuus siirtyvät asiakkaan eduiksi.

”Etsimme uusia laadukkaita tuotesarjoja asiakkaillemme. Yksittäisenä liikkeenä emme olisi maailmalla kiinnostava tapaus, mutta ketjuna olemme jo varteenotettava kumppani”, toteaa Petri Sipiläinen.

Kullekin yrittäjälle Glohair’in liittyminen on tiennyt uhrauksia ja luopumista. Moni yrittäjä luopui nimestä, jota kukin on rakentanut vuosia. ”Itselleni Place on ollut tärkeä osa persoonaani. Jätin kuitenkin hyvillä mielin vanhan taakseni, kun pääsin sitä kautta mukaan isompaan ja hienompaan”, kommentoi Toni Kylätasku.

Glo Gaala
Glo Gaala on Glohair-ketjun vuosittain, helmi-maaliskuussa järjestettävä, hius-, vaate- ja meikkishow, joka on kutsuvierastilaisuus. Tänä vuonna gaalaan osallistui liki 1000 henkeä, ketjun asiakkaita, yhteistyökumppaneita, mediaa ja julkisuuden henkilöitä.

www.glohair.fi